Vadovų paieška: kokius darbuotojus labiausiai vertina įmonės?

Vadovų paieška: kokius darbuotojus labiausiai vertina įmonės?

Norint gauti vadovo darbo vietą, reikia nueiti nemažai sunkaus kelio, kad būtum atrinktas į ieškomą poziciją. Labai tikėtina, kad renkant vadovą, bus vykdomas ne vienas etapas, taip norint patikrinti, kokiomis būdo savybėmis pasižymima, kaip elgiamasi vienoje ar kitoje situacijoje. Taigi, reikės pereiti nemažai išbandymų. Vertinant darbuotojus, kurie pretenduoja į vadovo poziciją, įmonė turi nusistačius tam tikrus kriterijus, į kuriuos kreips itin didelį dėmesį. Taigi, kokias būdo savybes reikia išryškinti norint tapti vadovu, papasakosime šiame straipsnyje.

Pasitikėjimas savimi

Ši savybė, turbūt yra viena iš pačių svarbiausių, kurią reikia akcentuoti per darbo pokalbius, atliekant įvairias užduotis. Juk vadovas turi tikėti savimi, savo darbu, taip motyvuodamas ne tik save, bet ir savo komandos narius. Juk savimi nepasitikintis vadovas vargu ar galės vadovauti komandai, labai didelė tikimybė, kad juo niekas netikės, jo nesiklausys, o tai įmonei tikrai nebus naudinga. Tuo labiau, kad nepasitikintis vadovas niekaip negalės motyvuoti savo darbuotojų, tad ilgainiui visas komandinis darbas žlugs ir bus sulaukiama didelių bėdų. Tad jeigu tikrai turite pasitikėjimą savimi, visada tikite tuo, ką darote, tai didelis pranašumas ir žymiai didesnė tikimybė nugalėti kitus asmenis, kai vykdoma vadovų paieška.

Bendravimas komandoje

Kartais gali atrodyti, kad komandinis darbas nėra reikalingas, taip pat nereikalingas bendravimas ir tam tikras ryšys su savo kolegomis. Juk galima ateiti į darbą, atlikti savo darbus ir eiti namo. Tačiau manyti, kad komandinis bendravimas nėra reikalingas yra labai blogai. Ten kur darbuotojai turi ryšį tarpusavyje ir su vadovu, darbas vyksta kur kas sklandžiau, problemos sprendžiamos žymiai greičiau, nes yra bendraujama tarpusavyje. Tad vadovas turėtų pasižymėti komunikabilumu, noru burti komandą, joje bendrauti, kad būtų išsakomos įvairios mintys, nuogąstavimai. Taip pat reikėtų stengtis bendrauti ne tik darbo aplinkoje, bet ir organizuoti susitikimus po darbo.

Organizuotumas

Vargu, ar vadovas gali tapti toks asmuo, kuris negali susidėlioti net savo darbotvarkės, kad niekur nevėluotų, nepraleistų susitikimų ir panašiai. Tad atliekant vadovų paiešką, reikia atsižvelgti ir organizuotumo savybę. Nes ne visada darbas eisis taip kaip planuojama, kartais atsitiks netikėtų situacijų, kurias reikės spręsti labai greitai, keisti darbo specifiką, modelį ir panašiai. Tad vadovas turi turėti šią savybę, kad iškilus tokiai situacijai nereikėtų pasimesti ir suorganizuoti darbą taip, kad niekas nepajustų, jog kažkas įvyko ne taip.