Facebook reklama: kaip kuriamos reklamos?

Socialiniai tinklai – šių laikų vienas pagrindinių įrankių pasiekti savo auditoriją. Nomadomas.lt reklamos agentūra su Facebook reklama susiduria kasdien. Pagrindinis šios reklamos tikslas – žinomumo didinimas. Tai padeda prekės ženklui ne tik įsitvirtinti rinkoje, bet ir su laiku didėja pardavimai, užklausos. Žinoma, Facebook reklama skirtingai veikia kiekvienam prekės ženklui priklausomai nuo jo srities, tačiau, kad ji yra naudinga – klausimų net nekyla.

Nuo ko prasideda Facebook reklama? 

Facebook reklama nėra sudėtingas procesas, tačiau reikalaujantis žinių ir analitinio mąstymo. Visų pirma reikia tinkamų vizualų ir teksto. Jie turi būti pritraukiantys, perduodantys norimą žinutę aiškiai ir lengvai suprantamai. Šiandien žmonės savo dėmesį koncentruoja į jiems rūpimus dalykus, todėl Facebook reklama turi pagauti naršytojo dėmesį kuo greičiau.

Kita reklamos pusė – auditorija. Norite pasiekti gerų rezultatų? Pasirinkite tinkamą auditoriją! Facebook reklama yra pravarti tuo, kad auditorija gali būti plečiama ir reklamos rodomas net aplenkiant nustatymus, jei yra galimybė, kad kiti žmonės susidomės jūsų pasiūlymų. Tačiau pagrindiniai reklamos nustatymai turi atitikti jūsų kliento profilį. Pavyzdžiui, rodyti reklamą apie moteriškas grožio paslaugas vyrams neatneš jums norimų rezultatų, tad geriau jų ir nežymėti.

Pasiruošus šiuos dalykus, Facebook reklama jau beveik tinkama leisti. Ką belieka padaryti – įkelti, parinkti nustatymus ir paleisti.

Kaip paleisti Facebook reklamą?

Jeigu jūsų Facebook puslapis ir reklamos paskyra jau sukurti, belieka apsilankyti Facebook Ads Manager skiltyje ir su įkelti savo Facebook reklamą. Pirmiausia yra sukuriama kampanija, pasirenkamas jos tikslas, parenkami nustatymai, biudžetas. Toliau kuriamos skelbimų grupės (jų gali būti ne viena, jei norite išbandyti kelias auditorijas). Paskutinis žingsnis – skelbimo įkėlimas.

Facebook reklama gali būti rodoma įvairiose vietose, kurios yra parenkamos pagal įkeltą vizualą (jo dydį, tipą). Tačiau taip pat reklamos vietas galima pasirinkti ir patiems.

Facebook reklama gali būti ir karuselės principų. Šiuo atveju reikės daugiau vizualų bei tekstų, kurie užpildys reklamą. Tokia reklamos forma naudinga, kuomet turite daugiau produktų ar paslaugų, norite parodyti procesą ar užsakymo būdą ar panašūs dalykai, kurie viename vizuale netelpa.

Paleidau reklamą ir mano darbas baigtas?

Facebook reklama, kaip ir bet kuri kita reklamos forma turi būti analizuojama ir nagrinėjama. Taip geriau galite sužinoti, ar ji yra veiksminga, ką reikėtų keisti ir koreguoti. Gautus duomenis panaudokite savo naudai – siaurinkite auditoriją, naudokite pakartotinę rinkodarą, koreguokite savo komunikacijos būdus pagal tai, kas susilaukė daugiausiai teigiamo dėmesio, venkite to, kas nesugeneravo norimų rezultatų. Tinkamai paruošta ir paleista Facebook reklama gali padėti jūsų verslui suspindėti aukštesniame lygyje.